Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for køb af medlemskab

Du opkræves kontingent for dit medlemskab hver 12. måned fra indmeldelsestidspunktet. Det foregår automatisk via Nets hvert år. Kvittering for indmeldelse sker ved fremsendelse af nyeste medlemsblad.

Betaling og priser
Betaling kan ske med dankort og MobilePay. Når du har udfyldt indmeldelsesformularen, vil du blive guidet videre, og der kan du vælge betalingsform.

De nuværende kontingentsatser er følgende:

Medlem 315 kr.
Studerende 170 kr.
Pensionister 180 kr.
Firma 7.900 kr.
Familie 395 kr.

Ved indmeldelse på hjemmesiden modtages en kvittering på mail efter endt transaktion. Beløbet hæves når medlemskort og velkomstbrev udsendes. (Normalt inden for 14 dage).

Fornyelse af medlemskabet sker ved, at foreningen sender en  opkrævning via Nets en gang om året. Har du betalt dit medlemsskab med kort eller mobilepay, bliver du automatisk trukket via disse.

Ved indmeldelse i Psoriasisforeningen accepterer du, at vi gemmer dine oplysninger i vort medlemssystem og videregiver relevante data til den lokale kreds i dit område, ligesom du kan blive kontaktet af 3. part i form af telemarketingbureau der bistår os i kontakten til medlemmerne.

Du accepterer samtidig, at vi via mailadressen fremsender invitationer, info, spørgeskemaer, mm.  Henvendelserne vil være relevante og omhandle psoriasissagen.

Cpr. nummer indhentes udelukkende for indberetning til Skat, når bidrag med fradrag er valgt. Ved anden brug af cpr. nummer indhentes samtykke.

Opsigelse af medlemskab
Du kan til enhver tid kontakte os på mail eller telefon og opsige dit medlemskab. Udmeldelsen gælder fra den dato du udmelder dig, men der kan ikke refunderes indbetalt kontingent/bidrag. Betalt kontingent/bidrag kan refunderes iht. fortrydelsesret (14 dage).